پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضوربانوان  موسسه مطوفین در عرصه خدمت به بانوان زائر ایرانی

حضوربانوان  موسسه مطوفین در عرصه خدمت به بانوان زائر ایرانی

جمعی از بانوان موسسه مطوفین زائران ایرانی  به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده به بانوان و اصلاح نواقص و مشکلات مربوط به این گروه از هفته گذشته فعالیت خود را با حضور در هتل ها و مراکز اقامت زائران آغاز کرده اند.

رئیس سازمان حج و زیارت در این رابطه گفت : با توجه به اینکه امسال بیش از 53 درصد حجاج ایرانی را بانوان تشکیل می دهد ، طی هماهنگی هایی که با "عصام ازهر" رئیس هیات مدیره موسسه مطوفین زائران ایرانی شده تعدادی از بانوان این موسسه در این حوزه فعال شده اند.
 علی رضا رشیدیان افزود : این بانوان برای سرکشی از وضعیت بانوان زائر و مساعدت و پیگیری برای حل مشکلات اقامتی و خدماتی آنان به اماکن اقامتی و هتل ها مراجعه و در گفت و گو با بانوان زائر نسبت به اصلاح امور و ضرورت ها اقدام می کنند.
وی تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده این طرح هم در مکه و هم مشاعر اجرایی  و پیگیری های لازم را برای بهبود سطح خدمات به بانوان زائر ایرانی را انجام دهند.
رئیس موسسه مطوفین زائران ایرانی هم در این باره گفت : به منظور کمک و تسهیل امور بانوان زائر ایرانمی جمعی از خانمهای موسسه را به عنوان راهنما د و همیار به هتل ها و مراکز اقامت زائران اعزام می کنیم. عصام ازهر افزود : این بانوان در حوزه های فرهنگی ،اشکالات و نواقص در ارائه خدمات رفاهی به بانوان زادر و نیازها و مطالبات آنان فعال شده اند و حتی بخشی برای خدمت موثرتر و مطلوب تر درهتل ها حضور یافته اند. 
این بانوان در قالب گروه های دو سه نفری به هتل های مختلف سرکشی نموده و ضمن گفت و گو با زائران و شنیدن مسائل و نظرات آنان  از نزدیک این مباحث را دریافت و نسبت به پیگیری آنها اقدام می نمایند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.